2007-08-30 | 10:58:36

Blä.

Dåligt start på denna dagen. Upptäckte att födelsemärket jag skulle ta bort idag (trodde jag), tja det visade sig att det tydligen redan skulle ha varit borta förra torsdagen. Värdelöst !!
Sen kameran, en STOR besvikelse måste jag säga, min stackars hund har fått agera fotomodell medans jag insett att den är ingen höjdar kamera, tom min vanliga digital kamera är bättre :0(

Nu ska jag gå o råsura, tillsammans med han som gör mig gladast just nu !!

O just ja, solen den strålar och verkar så himla varm, jo pyttsan !! Tänkte att nu är väl sista chansen att få använda en av sommarens klänningar. Jag sprang snabbt upp igen med svansen mellan bena. Hurrvas !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback