2007-08-17 | 10:35:42

Svärmor.

Det regnar idag med. Ännu bättre idag. för idag är jag ledig. Inte så mkt på agendan. Har skjutsat svärmor till tandläkaren och ska skjutsa hem henne till Böle lite senare. Det är lite roligt faktiskt, för när jag had emin första pv så ville jag alltid ha en relation till min svärmor, lixom kunna åka och göra saker med henne. Men det var aldrig ens lönt, hm undrar om hon ens tyckte om mig ??!! Därför är det så skönt att ha Christina, hon är så himla go och snäll och jag känner att det inte är jobbigt att umgås med henne, bara kul !!

Hade egentligem tänkt åka och störa Maria och Jonas, men eftersom de regnar rätt rejält får jag nog avvakta. SKulle vilja hinna med en liten ringträning till innan morgondagen......huvva nu blev jag nervös. Vi får väl srpinga här ute på bakgården och göra grannarna tokiga :0)

Nu är det någon som kräver lite uppmärksamhet här och det kan han väl få.
Äsch hare hej då !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback