2007-07-07 | 23:48:03

Carpe Diem.

Jag har länge funderat på att skaffa mig en blogg, ta mig ur lunarträsket och "växa upp"
Så jag tänkte att 070707 skulle bli det datumet då jag tog steget. Det ska visst vara ett datum fyllt med lycka och förhoppningar. Och just nu känns det så.
Jag låg nyss i en av våran snygga och framförallt sköna soffor. Tända ljus fanns runt omkring mig, ett fönster stod öppet så jag kunde höra regnet utanför. Jag låg där under en filt och läste en bok, och för första gången på mkt länge kände jag mig lugn. Sedan såg jag mig omkring, på golvet låg Diesel min alldeles egna (och Robbans) vovve, han sov upp och ner som vanligt. Ett leende smög sig över mina läppar och jag tittade mot den andra soffan, där låg min underbara sambo och läste. insåg jag hur lyckligt lottad jag är, jag har den bästa sambon man kan önska sig, massor med underbara vänner, den BÄSTA familjen man någonsin kan få. De har alltid stötat mig och jag är dem evigt tacksamma !! Jag har äntligen fått börja spela fotboll igen, och idag den 7/7- 07 har min vackra vän Maria fått en liten Edwin !!
Så just ikväll är jag lycklig, tacksam och fylld med ett stort lugn.
Tyckte att det var ett bra sätt att påbörja mitt bloggande med.

Tårarna som faller nu är fina tårar, de är lyckliga tårar.
Tänk om tårar alltid kunde vara det.


Så på återseende bloggen !!
                                           //J.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback