2007-07-19 | 23:12:17

Coopan.

Trött, trött o lite mera trött. Precis eller nästa nykommen hem från Coopan. Väntar på att Rob ska komma hem så vi får prata igenom våran arbetsdag med varandra. Jag kommer säga att jag slet verkligen som ett djur för att hinna med allt som Jocke bad mig om, tror jag lyckades. Att jag irriterade mig på att Ängelholmsbär bara lämnade sin tomma skrinda mitt i vägen och gick hem. Skrev faktiskt en ganska hm rumsren lapp men som innehöll massor med vinkar och undertryckt ilska, lite småstolt faktiskt. De var väl typ min arbetsdag i väldigt korta drag.

Alla smarta saker jag hade tänkt skriva här ikväll lyckades på ngt sätt att försvinna, huvudet är helt tomt. Tommare än vanligt faktiskt. SÅ jag tror att jag går ut med Disse en sväng o möter Robban då han kommer hem cyklandes. Kanske en liten biltur ??!! :oD

Kommentarer
Diselhusse skrev:

Gillar din presentationstext!! Tycker att du är den bästa så nog måste du ha blivit som det var tänkt!

2007-07-21 | 15:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback