2007-07-30 | 14:58:13

Mental laddning.

Både jag o Disse laddar nu för em. Broder D ska nämligen komma hit, och de brukar ju bli en del bus ;0) Jag sa till Disse att vila för snart kommer Dexter, tror ni inte hundrackarn går o lägger sig o sover ??!! Ska verkligen bli roligt att ha dem båda en lite längre stund, vi har ju bara fått låna Dexter en kortis tidigar. (Snål Maria o Jonas thihiiiii) Vi ska ta med dem båda ut till Berkön, där får de röra sig lite friare och de finns inga farliga väger eller något liknande i närheten. Sen om Dexter får för sin matte hade jag tänkt se om de vill bada lite kanske.
Köpte Diesel hans första grisöra idag, hujeda mig så glad han blev. Till en början såg det ut som om han avr lite osäker på om örat verkligen var till HONOM, och när han insåg det så var det han o örat för evigt. Eller iallafall tills de landade i hans lilla mysmage.

Håhå nu har Broder D kommit o det är fullt ös......vi får skrivas senare !!

Kommentarer
dexter skrev:

Dexter hälsar till brorsan och tackar för en underbar dag!!

2007-07-30 | 22:11:00
Maria L skrev:

Hej gumman! Läser troget din blogg nu. Hoppas ni kommer förbi och hälsar på snart :0) Puss på dig, ha det så bra och krama Diesel från mig!!

2007-08-01 | 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback