2007-11-27 | 11:13:43

Dopning och smärtor.

Höften spökar igen. Ingenting biter på ondheten. Jag vet att jag inte har någon obotlig sjukdom, ingn dödsdom, borde egentligen inte gnälla. Men jag gör det ändå.  Konstant mensvärk i höften och mot ryggen, ner mot benet, ungefär så känns det.
Hemma från Coopan, förlorar viktiga kronor. :0(
Inte hört ett ljud från Björnen, kommer nog aldrig få min operation.

Robban och Disse är borta. Jag är hemma, med massor jag bord egöra, men ingenting som jag klarar av just nu. Det suger.
Därför sitter jag här, ska snart lägga mig och försöka sova. Ska sätta in lite bilder från Edwins dop i lördags.


Först ut huvudpersonen själv.
image66
Söt som socker !!

Sen hela sällskapet med faddrar och allt !!
image67

Mor, far och Edwin, plus en Anna. :0)
image68

Dagens andra sötnos. Jag byter gärna plats med lilla Sofie.
image69
Jag känner mig som en gammal tant, vill bara nypa henne i kinderna !!

Sen kommer det stolta föräldrarna !! *asg*
image70
Haha jag kunde inte låta bli. Men visst ser det ut så !! :0)

Så hära ser man ut när man får ens tor kamera uppstucken i näsan. Stackars liten.
image71

Eller kan utrycket beror på att han sitter i knät på denna slemmiga typ !!
image72
Mohahahaha jag skulle oxå bli rädd för det dära smilet. Stackars Edwin. :0)

Så de var väl de mest "vettiga" bilder som vi tagit. Jag har lagt ut dem här utan att fråga persnonerna på bilderna. Har någon ngt problem med det så är det bara att lämna en kommentar så plockar jag bort dem. (gäller inte dig Robban.) Samma sak om ni inte vill att jag ska lägga upp bilder era underbara barn Johanna och Li. Maria Bä du har nog it heller ngt att säga till om, men jag älsk dä ändå. ;0)

Nu ska jag gå och gnälla lite för mig själv.
Synes.

Kommentarer
Maria L skrev:

Hej gumsan! Det är helt okej att gnälla, jag gör det ju hela tiden! Vila nu ordentligt och var rädd om din höft, speciellt om vi ska ut och svänga våra lurviga någon gång i framtiden jue!

Puss på dig

2007-11-27 | 14:06:20
URL: http://mariasnervsammanbrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback