2007-11-25 | 17:38:24

Skyltsöndag 2007.

Jajemensan skyltsöndag är det idag och vem har jobbat hela dagen om inte jag. *suck* Älskar ju att gå runt o titta på skylfönster, titta på folk, tom snön var ju perfekt idag, stora stora lapphandskar.
Jag är lite bitter måste jag erkänna.

Hemma själv, konstigt. Robban och lilleman är ju uppe i Lule och blir snygga. Har ju vant mig vid att alltid ha Disse här iallafall, det är en underlig känsla att vara själv. Förut längtade jag ibland att bara får vara ensamen och mysa. Men nu saknar jag mina pojkar.

Sen har jag för femtioelfte gången blivit frågad om Robbans ex är gravid.
En liiiiiten detalj bara, hur ska jag veta det ??
För det första så pratar löjligt nog inte Robban och Linda med varandra (sorry love men du vet jag tycker det är löjligt, har man varit tillsammans i fyra år kan man åteminstone hälsa på varandra !!)
För det andra, tror folk vi har en nära relation eller, messar varje dag och skriver på MSN ??!!
Jag har absolut inget emot henne, känner henne inte ens.
Jag tycker bara det är lite småroligt att folk kommer till  mig när de undrar saker om henne och Tommy. Får mig att undra om folk frågar henne när de vill veta saker om mig och Robban.
Hm tja kanske är de så det fungerar vad vet jag ??
Så länge alla är lyckliga och trivs,  varför ska det då skvallras och snackas en massa skit, det undrar jag.

Nu ringde love, de är påväg hem. Disse väger 30 kg nu, Eskil (Disses pappa.) väger mellan 30-35kg.....vi kommer nog få en STOR pojke. Hehe.

Vet ni vad jag skulle vilja göra nu.
Sitta i Bäs kök, dricka te/glögg för dem som vill. Pyssla, lyssna på julmusik, hundarna som busar, prata, skratta och bara umgås. Det vore underbart, det vore julstämning.

Ska äta en apelsin och njuta av att jag är ledig i morgon. Nästan lika bra som det jag nyss skrev om, eller det är det inte alls men man måste väl låssas !!

PUSS!!



Lite suddig bild, men här utför han en av sina favoritsysselsättningar- hoppa. Bara tur att ja hann fram med kameran.
image65

Kommentarer
kristine skrev:

Du har så rätt, så rätt. Jag vet inte när jag kommer hem. Mor och far kommer iaf ner över jul så då blir det inte. Jag är mycket avundsjuk på snön, här har vi lerpöl!

2007-11-25 | 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback