2007-11-01 | 20:55:38

Wedding.

Disse var super duktig oppa prommisen. Det verkar som de börjar fastna fotgången och det. Läxa för matte, små portioner korta stunder.
Han kommer lära mig mkt det känner jag. Det har faktiskt alla mina djur gjort, eller tja kanske inte fiskarna men de var fina ändå ;0)

Inte mkt på tv ikväll. CSI Miami, tyvärr tycker jag att det är den sämsta av CSI serierna. Har redan kollat runt på en massa skvaller sidor, mode sidor och annat. Lite långtråkigt har jag minsann, men ja ska nog lösa det på nåt sätt.
Kan ju tex sätta in lite bilder från bröllopet.

Till mitt försvar kan jag säga att jag kastade inte nå ris, jag tänkte minsann på fåglarna !! :0)
image40

image41


Jag och Robbans kusin Hannah, hundsnack såklart !!
image42

Kusinerna.
image43

Ulf, Anders, Henrik och Kenneth.
image45

Christina, Rob och brudgummen.
image46

White Lady. Gott.
image47

Hm tja.
image48

Tillsist brudvalsen.
image49


Jag har funderat mkt över min frissa, ja jag vet. Jag har sånna STORA problem. Jag är riktigt sugen på att klippa mig. Vad tycker ni, ni som är mina vänner. De är ju faktiskt ni som ska hindra mig från att göra misstag !!
Nu vill ja ha en massa kommentarer bara så ni vet !!

Kyss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback