2007-10-04 | 08:59:03

Bebis 2.

Ska snart iväg och försöka fixa håret mitt, frisören jag pratade med verkade opptimistisk och sa att de skulle nog gå bra. Sen när jag såg hur fin Theres hade blvivit när hon var dit¨, så känns de gode bra.

Johanna har fått en lite flicka igår, Bianca kallar de henne för tillfället iallafall. Hon var visst lite liten, men annars hade allt gått bra. Skönt.

Ikväll är det tyvärr sista gången vi kan vara med på valpkursen, utställningsträning blir ju iof skita kul. Men jag vill ha mera träningar, massor med mera träningar !!

Jo just ja Maria, har försökt kolla upp det dära om man behöver typ en etta eller ngt för att kunna bli jaktchampion osv.....måste erkänna jag är ganska värdelös oppa hejna med letandet men ja ger inte upp.
Krya på dig gumman !!


Nu ska jag gå o äta frukost med familjen !!
Hare gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback