2007-10-17 | 10:11:30

Borta.

Jag hade skrivit en halvlångt inlägg igår, men det försvann. Jag ids inte skriva om det.
Men det handlade såklart mest om Disses hälta, han ska koppelvila nu i tio dagar och sen blir det ev röntgen.
Åh denna ångest.
Skönt var det dock att få träffa Bä igår, och bara tänkta på ltie annat och få uppmuntrande peppningar. Diesel o Dex fick även träffa på sitt först älghuvud, och behöver jag säga att det var MKT intressant om än lite läskigt !!

Träffade även Sofie världens minsta bebis (nästa iallafall ;0) ) Söt och som sagt mkt liten. Lyckliga familjen såg då ut att må bra och lilla växer, så det är skönt.

Idag är det dax att jobba lite på spal, och sen är jag ensamen hela kvällen så lite fotboll blir det allt.

Min kära sambo sa ngt bra i morse. Det var angående björnarn och att det nu skriks ut att vi ska skjuta fler.
Han sa att var inte jägare påväg ut för att skjuta en levande varelse, och då när denna levande varelse försvarar sig, ja då ska vi döda den. Men vi får försvara oss med näbbar o klor. Vem gav oss rätten att bestämma över alla ??!!




Just ja jag rädda Bä från att drunka i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback