2007-10-09 | 20:09:52

Fröken aldrig nöjd har talat.

Åh så skönt, man är ledig i morgon. Soooooova ska jag. Kliva upp fem några dagar i rad är inte min melodi.
Varit effektiv idag med faktiskt, jobbat, grattat Lina ett antal gången ;0), gjort naglar- hujja så fin och fisförnämd jag känner mig nu !! Hon sa att man brukar bli beroende, och jag tror redan att jag är det hihi. Lite konstigt dock att skriva, knäppa knappar osv. Man tror ju att de lixom lösnaglar bara ska hoppa av så fort man rör sig, men de verkar så sitta än iallafall. Sen har jag hunnit med att vara till frissan en gång till *suck* det vart helt ok, men som rubriken antyder, så blev jag inte helt nöjd. Men vi håller på att försöka fixa det nu så :0)

Inte hört ngt från jobbet jag sökte, så jag antar att de sket sig där med. Min söta sambo försöker trösta och säga att han fick minsann söka en miljon (nä ok då kanske 150) jobb innan han fick napp. Tack love, du är söt som försöker peppa men JAG VILL INTE SÖKA 150 JOBB JAG VILL HA ETT NU !!
Puh !! nu känns de lite bättre.
Jag önskar så ofta att jag visste vad jag vill göra med mitt liv, men jag vill så mk så jag har svårt att välja.

Maria Li borde uppdatera sin bloggg oxå tycker jag, o hon kan då inte komma med sånna löjliga ursäkter att hon har två små barn att ta hand om.....patetiskt !! *blink*

I morgon är det tårtkalas och packa som gäller.

Kramar o pussar på er utvalda.

Kommentarer
Ulla skrev:

Hejsan.

Det är ju kul med tjuvläsare ;)

Jo då, nu är vi väldigt säker på att Lina är dräktig. Det kommer säkert att bli fina valpar efter dom två kärleksparen. Jag har gillat Eskil sen första gången jag såg honom.

Ha det så gott och välkommen tillbaks

2007-10-09 | 20:17:05
URL: http://www.gottigottas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback