2007-10-15 | 20:50:07

Landat.

Så var man hemma igen. Egentligen har vi varit hemma sen sent igår kväll. Men jag har inte orkar göra ngt vettigt idag måste jag erkänna.
Hur var då resan.
Jorå den var bra, dock alldeles för stressig för mig. Fick en heldag på stan men shoppade inte alls nå mkt, lååååååångt under min budget. Skönt iof att ha kvar en massa pengar, men ändå jag hade velat ha med  mig mer saker hem. Bröllopet var fint, inte som jag skulle vilja ha det. Det viktigaste är ju dock att Lotta blev nöjd och det verkade hon då vara !! Lite nervös var jag eftersom jag skulle sminka henne, men det gick oxå bra och hon blev ju gift :0)
Sen så träffade vi många intressanta människor där, att de fanns sånna på riktigt trodde jag faktiskt inte. En kvinna var tom för fin för att hälsa på Robbans föräldrar !! Det var som om vi kom från två helt olika världar. De som jag satt med var helt ok, även om de var smått upprörda för att jag var veg. Tydligen så var ju alla från norrland jägare och kolsyrade hembrännt i Soda Streamern......alltså jag skämtar inte !! Att skåla vara ju en hel vetenskap bara det, titta hit och titta dit, och hit o dit igen.
Sen när det började pratas om jakt i Afrika och Reinfeldt så var jag tvungen att bita mig HÅRT i tungan för att inte slänga ur mig något om utrotningshotade djur eller monstret vi har till stadminister. Jag lyckades, men stackars Robban fick ta allt lite senare ;0)

Ska sätta in lite bilder därifrån, från de bra delarna :0)

Min lilla Disse är halt, som ja kan se det är det höger fram. Mest troligt en sträckning eller växtvärk, men jag blir ändå lite orolig. Han har knappt lämnat min sida idag och den lilla stunden som han gjorde det, ja då lyckades han "fälla" den lilla tallen pappa hade satt på balkongen som dekoration. Åh vad jag skrattade, han stod o tittade på den som om han inte fattade hur de kunde ha hamnat där !! Hehe.
Får se hur han är i morgon, skulle vilja träna lite inför Boden om två veckor, men självklart är han inte bra då så skippar vi utställningen. Värre än så är det inte.

Hujja nu ska vi krypa ner i soffan och se CSI. Hoppas få följa med Bä och titta på lilla Sofi i morgon. Sen så ska jag gratta Bä oxå, hon fyllde ju gammal igår !! Robban är Edwin-sjuk och jag Li-sjuk så vi får väl ringa o höra om de har tid med oss nån dag.

Vi höres sen !!


Kommentarer
Maria L skrev:

Hej snygging!
Vi har alltid tid för er. Jag skulle dessutom behöva höra om du kan hjälpa mig så du får ringa mig.. för när jag ringer så svarar du ju aldrig! Jag är iaf alltid hemma så puss på dig och det ska bli jättekul att få se bilder från bröllopet!!

2007-10-16 | 13:22:13
URL: http://mariasnervsammanbrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback