2007-10-07 | 20:53:20

Regn hos mig.

Regnat har det gjort mest hela dagen, lite småskönt tyckker jag.
Vi har varit väldigt produktiva idag, städat, tvättat och planerat. Fattar inte hur de kan hinna bli SÅ mkt tvätt på två personer, men men vi är väl duktiga på att byta, o de är väl iof bara positivt.
Hann med att köpa en Chai och en snabb snabbis på Gallerian, undviker dock att gå in i typ Vila och Vero Moda.....hålla i pengarna var det ju. Jag vet att om jag går in där så kommer jag hitta ngt som jag bara INTE kan leva utan.....så bättre att inte veta vad det är man missar.

Kom just tebax från en prommis i regnet med mina två fina pojkar, skönt var det, trots vädret. Men klär man sig rätt så ;0)

Mamma har namnsdag, jag hade igår och pappa har i morgon, alla på en gång.

För två år sedan var jag i USA. Fy vad kul jag hade, även om jag hade mkt otalt med mitt liv då. Många olösta saker som jag bara runt på, men jag tror ändå resan hjälpte mig på många plan. Skulle dock vilja åka tillbka igen, nu när jag mår bra igen. Tänk hur kul jag skulle ha.....hehe och hur mkt mera jag skulle shoppa. Hujja.
Glömmer aldrig blicken på kvinnan som checkade in vårat bagage på JFK i NY. Haha hon trodde nog vi hade rånat en väskbutik eller ngt ;0)
Saknar Cheescake Factory, Macy´s, Victorias Secret, WB, Disney World, Starbucks mfl och såklart min himmel Sephora !!
Nån dag kanske jag törs sätta mig i planet igen och åka över, hoppas på det.

Två korta arbetsdagar kvar (dock kan de kännas som en evighet, just för att man vet att de är korta, men de går så långsamt, fattar ni ??!! ) sen en ledig onsdag då det ska packas, sen ska JENNY FÅ SHOPPA !!


Nä nu ska jag krypa ner i soffan och mysa lite film.


Pussar och kramar !!


Kommentarer
Maria L skrev:

Hej gumman!
Jag hoppas du blir supernöjd med håret när de är färdiga och ha så kul i Stockholm nu!! Vi får höras av när du kommer hem.
Kram!!

2007-10-08 | 16:43:08
URL: http://mariasnervsammanbrott.blogspot.com
Kristine skrev:

Jag tror du är lite shoppinggalen :)

2007-10-08 | 17:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback