2007-10-23 | 11:50:02

Skit i det.

Få man ge upp, kasta in handsken ??
Just nu känns det som om det är det enda jag vill göra.
Men jag vet oxå att det inte är världens undergång.
Jag tackar även någon högre makt för Robert. Utan honom så vet jag inte vart jag hade varit idag.

Lillkillen spydde i natt och har diarré idag. Men det är inget "synligt" fel på honom, förutom hältan såklart. Han är hur busig o pigg som helst och vill bara busa och busa mera.

Robban min klippa ska ringa vet idag igen, höra lite och ev beställa röntgen.

Jag ska städa om ja bara kan finna motivationen till det.

Vet de har blivit många deppar blogg nu på senaste, förhoppningsvis blir det en gladare snart !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback