2007-10-08 | 21:04:30

Tjat.

Nu närmar det sig. Jo Kristine jag är nog allt lite shoppingtokig!! :0)
Samtdigt så är det nog bara grejen att ha ngt att se fram emot, jag älskar att längta till saker. Planera, skriva listor, spara pengar, planera lite till och dagdrömma.

Idag har jag jobbat en snutt på fm. Sen så gjorde jag o mamma stan (hihi). Vi fikade på Ekbergs och då fick Robban oxå komma och vara med oss en stund. Riktigt mysigt hade vi, det var lugnt o skönt och man kunde bara andas o titta på folk. Det tycker jag oxå är kul, titta på folk.

Nu ringde Maria o försökte förklara ngt för Robban, men jag fick ta över. Så vi ska se om vi hittar hennes "hus-nummer-visare" någgerst i Stockholm.

Nu skriker robban att CSI börjar.
I morgon är de sista jobbardan innan vi åker, naglar och håret ska förhoppningsvis göras.

Adjöken adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback