2007-10-28 | 22:28:24

Tomt på loftet.

Hade tänkt skriva värsta vettiga och ovettiga inlägget idag. Men jag är alldeles för trött och tom i bollen för det. Sen är jag lite småsur för att ingen goldenägare verkar vilja uppdatera sin hemsida, jag är ju såååå nyfiken hur det har gått igår. Speciellt hur det har gått för Disses värsta konkurent.

Jag brukar vara in och tjuvläsa en massa hundfolks bloggar, för att få tips och ideér över hur man kan träna osv. Fått massor med bra tips och så :0)
Så nu hoppas jag att nån kan ge mig tips på saker man kan göra med en hund som ska vila men som behöver ha något att göra ändå *andas*
Det bästa tipset kommer att belönas !!

Nu är det soffa, ljus. Cold Case och mys som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback