2007-09-03 | 12:13:41

Älskade svärmor del 2.

Jag har nog världens bästa svärmor, och inte bara för det som ja ska berätta om nu. Hon har så många bra sidor, givmild, omtänksam, ärlig ja massor.
Men just idag hyllar jag henne lite extra, hon har nämligen skickat mig en ÄKTA "I´m not a plastic bag ", Jag som önskat mig en sån hur länge som helst. Det hela började med att vi satt i Böle och jag såg en bild på nån kändis som bar en sån. Jag förklarade min kärlek till väskan åt Rob och då säger Christina "en sån har jag i garderoben i Stockholm"
VA ??!!
Jag minns ju att hon var i London för flera herrans månader sedan, det var forum om hur läkemedelsbranschen skulle kunna tänka mer miljövänligt, eller ngt såndan. Det visade sig att de hade delat ut sånna väskor till alla där. Christina hade väl inte mera tänkt på väskan utan stoppat den i sin garderob i Stockholm. Men nu är den MINMINMIN !! Mohahahahahahhahahaaaaaaaaa !!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nu ska vi tydligen ut o kissa, men jag lovar jag återkommer sen om min älskade väska.....hehe eller inte ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback