2007-09-05 | 21:28:48

Idol 2007.

Alltid lika roligt, alltid lika underhållande och jag är alltid lika förvånad hur lite självinsikt folk har. tack och lov att man själv har liiiite iallafall. Jag vet att min sång är bäst i badet (med vattnet på) och i bilen (med radion på högsta volym och alla fönster stängda) :0)
Ska dock bli MKT intressant i nästa program, för då är de i Skellefteå !! Ska bli kul att se vilka norrlänningar som är kändiskåta ;0)

Suttit hela dagen på kongress, intressantare än vad jag trodde återigen.

Oj nu kommer love hem......måste bara berätta att disse o jag tog en prommis genom stan tidigare idag. Han var hur duktig som helst !! Han charmade tom min chef, så nu kanske de blir lite bonusar till moi.....(not)
Aja nu ska jag återgå till att vara trevlig.

Persfest i morgon, många laddade, många drickande.......lovely !!


Kanske Maria, kanske om jag törs......

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback