2007-09-13 | 19:00:17

Värdekasst !!

Har fullkomligen slösat bort en hel dags hjärnaktivitet på att lyssna på babbel. Vi lärde oss nada idag *suck*

Precis varit ut med vovven en sväng. Åh vad jag längtar tills man kan ta lååååångprommisar med honom, och då menar jag vara ute i minst en timma eller två. Nu måste man ju vara så försiktigt med motionen för alla leder och allt annat som kan gå sönder i en hund typ. Men jag kan knappt bärga mig till den dan vi går ut med Lena o Wilson och bara njuter !!

Ikväll blir det tacos till middag, försöker vara liiiite halvnyttig så gott det går. Jag får ett helt annat AT när jag rör på mig och äter "riktig" mat. Så skönt att orka med sig själv och omgivningen ;0)

Ibland kan man undra hur folk orkar, och hur de tänker. Tror de att man bryr sig, alltså allvarligt ??!! Tja jag tycker iof mest att det är kul och vi får oss alla ett gott skratt :0)

Nu till köket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback