2008-04-27 | 19:31:42

Bit för bit.

Åh de regnar. Jag gillar regnet. Lukten av blöt asfalt. Och sedan när regnet dragit bort så är luften alltid så klar.

Hos farmor och farfar var det mysigt. Men som sagt de har ju blivit tjorviga och det är jobbigt när man märker hur de sakta försvinner inför ens ögon. Jobbigast idag var att farmor inte kunde göra min "kött"färssås som hon brukar. Kan låta märkligt, men alla som känner mig vet att jag i 25 års tid alltid ätit den när jag kommit dit, och fram till idag har den varit världens godaste.
Idag var den inte densamma. Det gör ont i själen.
Diesel han charmade alla, och skötte sig underbart !!
Jag fick även ett par ursöta tekoppar av farmor, ska ta kort och sätta in här sen.

Men nu ska jag gå och njuta av en kopp the´, ha fönstret lite öppet så jag kan hör och lukta på regnet.
*mys*


Och tänk om en måndag kan den lille vara född, han som tydligen faktiskt finns. En liten Junior. Åh vad kul de ska bli !!

*KJAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback