2008-04-03 | 22:40:06

Fasta.

Måste bara först säga att påståendet att vi snart ska köpa valp igen, var rätt och slätt ett aprilskämt !!
Lite kul att några gick på det, men jag nämner inga namn för det blir så pinsamt då, eller hur Ingela ??!!

Jobbet gick ok, less är jag. En gammal lärare kom in (Skurtan.) och han frågade varför jag inte läst vidare.
Ja de undrar jag med, men vad ska jag bli då??
Jag blir snart galen, jag vet inte vad jag vill. Känslan och oron för framtiden är förlamande. Det ordnar sig säger alla.....men det funkar inte för mig. Jag vill VETA.....nunununununununuuuuuuuu !!
Ena dagen vill jag det, och andra det. Men oftast vill jag bara försvinna. Inte måste ta beslut, inte måsta välja, inte måsta växa upp.
Änne mer panik får jag när alla omkring mig verkar ha hittat sitt spår....jag unnar dem verkligen det. Men samtidigt så känner jag mig lämnad kvar.
Lämnad kvar i träsket av ovisshet och ångest.

Kommer jag någonsin hitta fast mark igen ??

Kommentarer
Ingela skrev:

Men lilla vännen, det är nog långt ifrån alla som har hittat sin väg i livet. Det finns ju inga garantier för att något jag väljer att studera när jag är 25 är samma sak som jag sysslar med senare i livet. Det handlar om att göra val, att testa sig fram i tillvaron. Prova en sak, känn efter och känns det inte bra så testa nåt annat. Det är aldrig försent för nya insikter om sig själv. Så som sagt, var inte rädd för att prova, kändes det inte rätt så kan du ju stryka den punkten från listan. Jag tror på dig Jenny, jag vet att du kan. Många kramar från mig.

2008-04-04 | 01:23:58
URL: http://wickedweb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback