2008-04-24 | 09:53:59

Mkt viktigt.

*gäsp*
Idag känner jag mig lite halvslö. Kan beror på att jag pratade i telefonen till ungefär halv ett. Mkt viktiga saker behandlades, såsom att man ska akta sig för dörrförsäljare, att vissa verkligen INTE vill plugga, att få en livscoach är lättare än man tror osv. Ni hör ju hur extremt viktiga saker jag har att göra med. ;0)
Solen skiner idag och jag ska ta min trekopp och sätta mig på balkongen för att läsa tidningen och ev. placera lite mer fräknar på min näsa.
Det blir en lugn dag idag, ryggen är inte min vän och jag ska försöka lyssna på den.

Hm 29 grader på solväggen, tja kan väl vara helt ok. ;0p

Ha en fortsatt trevlig dag.....och som sagt, öppna inte dörren för främmande folk !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback