2008-04-23 | 21:08:47

Mm Mm.

Idag har varit en braig dag mest hela tiden.
Jag har fått vara hela dagen med min lilla familj. Sen fick jag spendera en massa pengar på min lilla hund. Maria och jag var som två barn i en leksaksbutik. :0)  Sen att vi hann med en massa skratt och andra tokerier var bara bonus. ;0)
Sen har jag fått vara med min stora familj. Bara mysa med mamma och pappa i Munkis kan vara guld värt.
Jag har varit lugn och harmonisk mest hela dagen och jag hoppas den känslan håller i sig ett tag. Kan vara skönt att komma ifrån stressen och allt en stund. Men valen känns ganska bra, så nu får vi bara hålla tummarna och se vad som händer.
Fick PM:et till Skellefteå idag, fick lite fjärilar i magen. Men det ska bli himla kul det med.
Känns som om jag har en del positiva saker att se fram emot nu.

Nu ska jag lägga mig i soffan med en tekopp och se när Robban spelar Mariokart.



Och till dig min kära vän så kan jag bara hoppas att nu när de har fått lite mer info och kunskap om när, hur var, och varför typ. Så kommer de ha lite mera förståelse för dig och din situation. Och som du själv sa, saker och ting bruka rju lösa sig till de bästa.

Nä nu ska jag hoppa i myskläder, ta lite piller och sen bara mysa av resten av denna dagen !!

Ajdö adjö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback