2008-04-06 | 23:14:15

Natt.

Bä var här igår, och under några intensiva timmar hann vi täcka upp allt mellan himmel och jord, dvs allt från hästar/hundar till förhållanden och översittare.
När jag tänker efter så tror jag minsanna att vi pratade konstant från de hon kom kring sju, tills dess att hon for nån gång före tre.

Självklart disskuterade vi våra egna förhållanden.
Jag och Robban har aldrig bråkat, aldrig en varit i närheten av det. Jag har alltid ansett att gör man inte det i ett förhållande så är det någon som inte säger vad de tycker och tänkter......att det är någon i förhållande som inte är sig själv.
Dock så är jag mig själv, mer än jag någonsin varit med någon annan. Han har sett mina bra sidor, men har fått sin beskärda del av den mörka mig.
Jag hoppas verkligen att han känner att han kan vara sig själv med mig, och det säger han att han är.
Ett förhållande där man konstant grälar kan ju inte heller vara nyttigt.
Så vart finns den perfekta balansen, och vart är man lyckligare ??
Och hur finner man vägar till där man kan mötas på halva vägen var ??

Hur vet man att den andra är lycklig ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback