2008-04-04 | 11:37:29

Snäll på ett lagomt sätt.

Varit på snabb prommis. Nog har jag en snäll hund. Men tack och lov inte en "tråkigt" snäll.
Jag var lite orolig att man skulle få en tråkig vovve som inte har någon egen vilja (visst ibland kan man väl tycka att han har FÖR MKT egen vilja men ändå) och bara är. Min vovve är snäll. Men han kan oxå bli galen, få damp, hitta på små hyss. Han är levande helt enkelt.
Jag är så nöjd med honom och så glad att vi valde Hjortronmyren´s.
Tack för att ni betrodde oss med denna underbara hund. Och för att Maria fick köpa Dex, för det är guld värt.

Nu ska jag krama lilleman.....troligen inte då han hittade en pinne ute som han nu vänligt men bestämt mördar.

Höres efter Coopan.

Kommentarer
Maria L skrev:

Jag gick då på ditt aprilskämt, tyckte väl att det var konstigt att ni inte sa något när ni var här :oP

2008-04-04 | 15:25:59
URL: http://alexochedwin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback