2008-04-30 | 16:01:37

Valborg !!

Fick för en liten stund sen veta något riktigt, riktigt roligt !!
Hur mkt ja än vill berätta, så kan jag inte göra det....inte ännu men de lär visa sig i framtiden här på bloggen.
Ska dock bli super kul, wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee !!

Nu när love har kommit hem så har vi lite att göra ikväll.
Brasa i munkis.
Simgubabrna- tradition. (som jag tvingat på Robban.)
Åter till munkis- grillning, mys, och umgåsigt värre.
Bada Diesel- vi kom fram till att de var smartare att göra det EFTER kvällen ute. ;0)

NU ska vi hitta på ngt att käka, sen åker vi ut.
Så alla som vet var min mor och far bor, är hjärtligt välkomna ikväll att mysa !!

Fy vad jag gillar Valborg !!


WIiiiiiiieeeeeee !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback