2008-04-25 | 08:52:42

Varför ??

Uppe tidigt idag. Vet egentligen inte varför. Har lite att göra, men jag hade gott och väl kunnat sova en timma till minst.
Idag ska jag försöka anmäla Disse till de två utställningarna i maj/juni, ev en inoff om jag känner att han orkar det.
Sen ska jag faktiskt besöka Djurmagasinet när de slår upp sina nya portar här på Backen.
Sedan är de bara att ta de lugnt till Robban sluta då vi ska ut och må gott i Böle.
Kanske inte världens mest spännande dag, men jag ser fram emot den.


Tänk om en månad, kan "den" vara påväg att födas, eller är redan född !! Spännande......den lilla latex krabaten. Jag kan knappt vänta, hur känns de då för dig ??!! :0)

Synes !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback