2008-04-30 | 12:02:57

VaRmT.

Varmt, varmt, varmt det är varmt !!
Så varm att jag måste ta på mig shorts och linne för att kunna sitta ute på balkongen. Hunden och jag var nere och körde lite fritt följ och annat smått och gott. Till en början var han super, vilken kontakt han har fått. Men värmen gjorde sitt och vi avslutade ganska snabbt när jag insåg att han hela tiden sökte sig till skugga.
Egentligen vill jag helst sitta här och se GG och OTH som jag har sparat ända sen igår, stort gjort tycker jag !! Men gäller ju att vara ute i solen medans man kan......vart har jag lagt alla shorts montro ??

Så nu ska jag tvinga mig ut i solen och öppna mig Cansi paket som kom idag,.....itne kan de väl vara....den skulle ju inte komma förrän i mitten av maj....hoppas hoppas. !!

Kram.


Kommentarer
Kristine skrev:

Du har väl sett det sista Gilmoreavsnittet nu? Det har ju nästan gått ett år... Trevlig Valborg. Kram!

2008-04-30 | 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback