2008-04-11 | 11:29:44

World Dog Show.

Nu har jag bestämt mig, jag ska åka till World Dog Show.....och titta.
Så den som vill hänga på är välkommen att höra av sig. Jag kan ev fixa gratis bostad (min underbara svärmor) eller så kan man ju fixa nå billigt boende ihop. Om vi ska köra eller åka typ flyg, sprollar för mig.
Så alla som vill, och är här uppifrån hör av er innan juli. ;0)

Tränade lite klicker idag och igår. De är ju typ allt jag orkar just nu. Kryp provade vi lite, men underlaget sög för det så jag skippade det tills senare. Backa vart nästa moment och han har börjat fatta vinken nu.....prövar sig fram och de är så roligt att se.
Nu ligger han på balkongen och kollar i de nya grannarna.

Jag ska dricka the´ och läsa min Canis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback