2008-08-22 | 20:55:25

Bada ??!!

Kom hem från jobbet, gick för att träna hunden. Planerat i detalj eller iallafall nästan. Gick bättre än på länge. Taggade hund som klarade hyfsat långa ff med kontakt. Bra högersväng, vänstersvängarna är ännu svåra då han tittat bort o tappar lite placering. Men hej de kan vi träna på. Platsliggning, bra lite rörelse en gång, inget ja bryr mig om. Ett läggande, inga problem. Jag var så nöjd även om ja får lite ångest över att-tänk om ja inte tar tillvara på han positivitet på rätt sätt, borde jag vara gladare osv osv. Men ångest de får man räkna med.
Tänkte vi skulle ta en fin prommis hem då han fick vara lös. allt var fid o fröjd, till han helt plötlsigt går och badar trots mina NEJ !! Så nu är matte arg och hon visar det genom att ignorera !!

Åh just nu är jag pissed, men de kommer gå över de vet ja.
Nu ska jag äta.

Ajdö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback