2008-08-24 | 21:37:58

Dopp i grytan.

Vi ska ev på två dop här i höst. Ett är det spikat att ja ska på, det är lilla Sofies dop i oktober. Men det är så att även Robbans syster ska döpa, men det är redan i september och nu har ju alla resor hunnit bli så himlans dyra. Plus att jag jobbar den helgen, och dopet är på söndagen kl. 14. vilket gör att om man kör bil hinner jag inte hem till jobbet, och ta ledigt en helg svider nog i plånkan. Sen så är det ju en utställning i okober som jag redan tagit ledigt till. Så vi får se hur vi gör.
Om min sambo visste vad ja har gjort nu skulle han nog skratta och tycka jag är lite knäpp. Men han får vänta tills han kommer hem. Jag kan säga så hära mkt att de har med dopen att göra.

Maria ska gå upp och se film, så jag tror ja ska ta mig ett bad. Kanske tända lite ljus och läsa mer om operativ inlärning.

Jag vill gå en fotokurs.....nån som vet av någon bra ??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback