2008-08-10 | 23:58:20

En dag till.

Ledig i morgon så min semester blir förlängd med en dag iallafall. ;0)
Rosvik ikväll, spårning och tacos.
Spårningen gick bra. Nyttigt för oss att gå ett spår som någon annan har lagt. Även om jag tyckte han vindspårade lite, men som Maria sa det låg nog ganska högt. Sen är det ju tempot jag vill få ner lite men men.....
Dexter han var lugnet och noggranheten själv. Även om jag kna hålla med Maria att han är lite lättstörd ibland så tycker jag inte alls att han spårar dåligt. Han har de tempo som jag önskar att min hade. Dock kan ni få tillbaka trottsen Maria !! ;0)
Jag är helt övertygad om att Dex skulle klara ett anlags, samtidigt som M är övertygad att Disse skulle klara ett. En sak är säker, anmäler Maria Dex så anmäler jag min !!
Dock måste jag inse att Disse är i en trotts period just nu *morr* Men de är bara att ta tjuren vid öronen och kämpa sig igeom den. Fick lite tips av Malaria.

Tacosen avr som vanligt utsökt. Henke kom förbi och förgyllde tillvaron. Samtalsämnena var väl inte alltid de bästa men vi skrattade då gott. Sen gjorde jag the´ (i Marias fina Pro Plan muggar. *AVIS*.) och vi tjejer disskuerade viktiga saker. Stackars MAria fick nog ta mkt av den ilskan jag hade.....sorry gumms !!

Åkte förbi hemma innan vi kom häm. Mamma hade vunnit "The Queen" åt mig så den ska jag se antigen i natt eller i morgon....hoppas de blir spöregn.
Aja nu ids jag inte skriva ngt mer ikväll. sov gott, dröm mardrömmar eller gör vad ni vill !!

Dexter- It will kill you.
Diesel- Jag minns ju inte den. Jonas vad var de nu ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback