2008-08-22 | 11:14:28

Fredag.

Så var de en dag kvar innan helgen. Dock blir jag gräsänka i helgen då Robban jobbar kväll båda dagarna. Men ja ska ju vara standby för Plingan så ;0)
Inte hört något från Sofia, men ja antar att de blev ganska så sent igår. Ska bli så himlans roligt att höra hur det gick !!

Ska försöka hinna in på Sivs Ur och Guld innan jobbet, jag fick ju ett par Efva Attling örhängen i julklapp, men klantig som ja är så tappade ja bort de ena ganska så snabbt. Nu har jag fått alla papper som gör att ja kan få tillbaka ett på försäkringen.
I övrigt är planerna för dagen inte många, jag jobbar till sju och Robban till elva. Så när ja kommer hem bli det väl att mysa med en bok och en kopp T.

Ha en bra fredag alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback