2008-08-21 | 13:35:29

Gestressed.

Ojojoj nu är jag ritkigt stressad. Vart har tiden flugit ??
Jag börjar två, sitter nu och äter, ofönat hår och osminkad....de är tur man redan har en pojvkän. ;0)

Hunden gick bra mestadels, men det är som om han inte orkar koncentrera sig så himlans länge. Konditionen vet ja att de inte är ngt fel på. Nån som har tips hur man tränar upp konc. ?? För de roliga är att han kan verka så himlans trött när vi tränar orkar inte ta ett steg till. Säger jag "hopp o lek" så vips springer han i hundratio....hm fick just en uppenbarelse......kanske är jag fortf. för tråkig när vi tränar....hm tål att funderas på.
Nä nu måste ja verkligen få eld i baken !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback