2008-08-22 | 23:22:16

Glitter o glamour.

Glittrigt nagellack är tillbaka mina vänner !! Så kvällen till ära så har jag målat mina fint glittriga !!
Ja en tjej måste ju ha ngt att göra när hon har tråkigt eller hur !!
Nä jag hade tänkt ta ett litet bad med min bok. Robban brukar säga att när jag får näsan i en bok så försvinner ja till en annan planet. Är nog sant.

Fick även veta en mkt mkt rolig nyhet ikväll, tackvare Sofia. Det blir ett viltspår, för tre mkt väl utvalda hundar !! Jag säger då bara det, de hade inte kunnat bli bättre!!


Nä nu ska jag blöta ner mig, och försvinna in i litteraturens underbara värld, men mina fina glittriga naglar och ett leende på läpparna !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback