2008-08-31 | 13:00:59

Grymt skoj, noll koll.

Som ni kanske ser i inlägget nedan, så var gårdagen super !! haha.
Jag hade riktigt roligt, även om mina fötter gjorde ONT så ONT !!
Tog några få bilder, så ja ska lägga upp dem senare. men nu ska jag äta frukost. Vi var väl hemma runt en halv fyra så jag sov till ungefär tolv och sen har jag bara vaknat upp om man så säger. Ingen bakfylla denna gången heller. Även om de höll på att gå lite dåligt igår.
Som sagt en mkt underhållande kväll !!
Tack gumms!!

Nu frukost och sen munkis. Sen får vi se om det blir tuppeware party idag.....kör en tvådagars. ;0)

Här kommer lite bilder som inte alls har ngt med bloggandet att göra ;0)

Maria i en stol på Ikea.


Jag i samma stol, men jag tog det hela steget längre.


Hörrni nu är de slutsvammlat !! Ha en bra dag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback