2008-08-20 | 23:09:34

I feel good.

Oh mamma mia !!
Den var bra. En såndära riktigt skön film. Visst finns de vissa saker som man kanske skulle kunna gnälla på, men det tänker jag inte göra.
Det var en sån film som får en att vilja dansa och sjunga, vilken ajg nyss gjorde i garaget. ;0)
Jag kom också på vissa låtar som vi måste ha med på festen nästa helg !!
Jag ska köpa filmen, ta fram den när jag har en dålig dag och bara dansa och sjunga !! Sånt gör mig lycklig !!
Sen att tjejen hade de sjukt snygaste håret, det gjorde mig avis nAnting.
Var så himla kul att gå o se den med mamma åsså. Jag älskar verkligen min mamma !!

Med andra ord, en feel good film med sväng.

Nu ska jag krypa ner, jobb i morgon men ja hade tänkt hinna en del innan oxå. Om ja nu kan somna när jag befinner mig i ett feel good boost !!

PÖSS !!

"Mamma Mia here I go agin....." lalalallalalallalaaaaaaaa !!



P.S. Tack Theres för den söta kommentaren, jag blev ännu mera glad så nu är jag som en atombomb !! D.S.

Kommentarer
Ingela skrev:

Tack! För en alldeles underbart, knasig dag igår. Precis som på "den gamla goda tiden". Det var en trött kille som hoppade ur buren när vi kom hem (ett tag iallafall), som verkade mycket nöjd med sin dag i "den stora staden". Måste vi göra om!

Ha det bäst!

2008-08-21 | 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback