2008-08-15 | 15:12:47

I wants it !!

Om jag är duktig och inte handlar så mkt denna månaden (förutom de ja redan har shoppat.) så har jag råd med en bärbar vid nästan lön. Jag har egentligen råd redan nu men jag tycker om att se mitt sparkonto växa så jag vill inte nalla därifrån när jag nyss satt in lite extra.
Några måsten-handla har jag dock.
- En dagkräm. Estee Luders DayWear Plus har jag använt nu och jag gillar den. Att den har SPF 15 är ett stort plus.
- Clinics All about eyes hade jag tänkt köpa för presentkortet jag fick av Lotta och Erik. Bra att bli av med påsarna under ögonen.
-Post-It lappar att ha här hemma vid dattan. Så himla praktiskt och jag som klottrar så mkt !! (hm undrar om Robban går med på rosa??!!)
- Jag skulle vilja ha ett par stövlar till hösten, men jag väntar nog med dem (tills de tagit slut.) MIna som jag har fungerar helt klart en säsong till, men ja hade velat ha några lite högre.

Hujja ja kan komma på mkt jag vill ha jhu. Men som sagt ja ska hålla i pengarna, jag och Robban är ju som sugna på att köpa ett objektiv till kameran. Sen så är det väl en och annan utställning, ev ett viltspår och tja de finns alltid hål att stoppa dem i.
Nä nu ska jag stoppa ngt i magen för den lever om som tusan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback