2008-08-29 | 23:16:03

Ingen inspiration.

Hunden sprang som en galning när han fick vara lös. Hittade diken fulla med lervatten som han kutande fram och tillbaka i. Så nu är han lagom grå och fin tills vi ska till uppfödaren. ;0) Vi hade då mysigt hela familjen.
Men jag är helt slut i kroppen, men kan inte sova. Så jag sitter här och surfar runt lite. Dock är Robbans dator helknäppt. Ja kan vara inne på min mejl i ca 2 sek, 5 om jag har tur sen stänger den ner allt. Den gör så på flera andra sidor åsså och jag håller på att bli galen.
Lyssnar på lite David.

Visst kan man bli besviken på folk o fä ibland. Men nu känns de som om besvikelsen mest har gått över i en känsla att jag visste det skulle komma. Bara rycka på axlarna.

Disse sover som en stock och matte *gäsp* ska nog joina honom.
Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback