2008-08-19 | 18:04:39

Magsug.

Jobb idag. Men plocklaget var ju top of the line, så vi var snabbt klara. Thomas var tillbaka och tillsammans med 80-tals musiken så var morgonen lätt !!
Somnade i soffan när jag kom hem, så ja missade det mesta av höjdhoppet. Men det gick som de brukar i det hära OS:et,
Har just sett Kyren, åh vad underbart. Jag blir så sugen på att rida. Alla som suttit på en häst och fått den dära AHA känslan vet vad jag pratar om när ja säger att de suger i magen !!

Hann med att åka förbi Theres nya hus. Ett hus med enorm potential !! Och med sådära snygga tapeter kan de ju inte gå fel. !! :0) Ska bli skönt att få hit henne till stan

Nu är Kenneth här på besök för att se tyngdlyftningen, pappa kommer ev åsså. Så ja ska gå och vara värdinna. ;0)
Ledig i morgon, skönt. Funderar att åka till Bruks på kvällen om jag törs. Nån som ska följa ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback