2008-08-29 | 09:38:12

Morgonmys.

Inte har jag sovit bra i natt inte. Men bara idag sen är jag ledig hela helgen plus måndag. Ska bli sååååå skönt ni kan inte ana.

Jag har faktiskt hunnit med att mysa lite på morgonen. Läst lite bloggar, ätit frukost, läst tidningen, pussat på Disseman.
Mkt att se fram emot denna helgen åsså. Hujja avd söta valparna kommer vara, hm undra hur stor väska ja måste ha medmig för att kunna smuggla ut en ??!! Undrar vad Disse skulle tycka om att få en lillebror. ;0)

Nä om man skulle kleta på lite smörja på ansiktet och sen dra på sig blåstället och göra sitt dagsverk. Ikväll ska jag då minsann bara mysa och inte känna någon stress alls.

Jo förresten det blir då inte plugg i Lule.

Ajdöss !!


Solnedgång på Trundön.                                                    







                         


Kommentarer
Jennie w skrev:

Fin bild där brukar vi vara och fiska, kan du ta med en hund åt mig också :)

2008-08-29 | 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback