2008-08-07 | 16:30:16

Snart slut.

Igår hade jag en super mysig dag, hela dagen.
Började med att kliva upp innan tolv. ;0) Gick ner på stan för att träffa Vickan och Stoorskan. Så himla länge sedan jag träffade och pratade med Maria så de var himla kul. Vi hann gå igenom klassen lite åsså mkt annat. Jag sa att de är lite lustig hur de personer som man umgåtts mest med (jag var hur mkt som helst med både Maria och Vickan när vi var yngre.) har man idag nästan ingen kontakt med. Lite kan ju bero på att jag gick på Grans och då kom ifrån alla andra. därför är det extra roligt att träffa gamla vänner och inse att man behöver inte spela ng roll med dem, utan man kan vara sig själv och ibland känns det som om tiden står stilla. Vickan stannar ju ett tag till, så henne hoppas jag att jag hinner träffa åteminstone en gång till innan hon åker söder ut. Maria hoppas jag att de inte dröja typ 7 år tills nästa gång vi träffas och pratar.
Det är därför jag tycker alla borde ha en blogg, eller inte alla. Men alla vänner som jag vill veta hur det går för osv.

Dagen fortsatte med att jag och Plingen gick på Nolia. Ingen bra langos och ingen Jimmy (hehe.) så vi styrde kosan till våran lägga. Där softa vi en stund tills Carro ringde och undrade om i skulle åka till Gläntan med vovvarna. Jag tvingade med mig Plingen åsså bar det av. (Vi hämtade Hugin innan.) Det blåste lite men Uno och Disse hade kul, Hugin tittade mest på de stora pojkarna och verkade tycka att de var lite galna. Smart som han är så höll han sig nära matte.  Var riktigt roligt att få snacka lite skit med dessa flickor åsså. Vi satt i en timma i bilen efteråt och babblade. Hur skönt som helst. :0D

Kvällen spenderade vi på berkön. När rastlösheten tog över så gick vi och körde lite jaktträning plus lydnad. Söket gick super. Han jobbade på hela tiden. Körde några linjetag-betydligt bättre än....ja typ någosin. Började så smått så smått med handtecken.
Lydnaden gick bättre än väntat, men han orkar fortfarande inte koncentrera sig så mkt som jag vet att han kan. Läggandet under gång funkade dock super. Kört lite ff idag åsså, och de blir bättre men de är inte alls som de var innan sommaren. Kört mkt vänstersvängar nu så vi får väl se vad som händer.

Nu ska ja lägga mig i soffan en stund till. är fortfarande krasslig.
Fick förresten min present av Plingan igår. Tack !! ;0)
Hm undrar om hon tycker ja ser ut som en varulv....mohahahhahahahahahahaaaaa.

Adjö.

Kommentarer
Ingela skrev:

Inte nu längre. Möjligen lite "svedd" i kanterna, ha ha ha.

2008-08-07 | 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback