2008-08-27 | 23:15:56

Fiers.

Lulä idag var fiers !!
Massor med skoprovning, Maria hittade minst tre par som hon ville HA !! Jag hittade ett par som jag rikigt gillade, och de fanns i storlek 35. Hm vem vet.
Vi var länge i lule, men vet egentligen inte riktigt vad vi har gjort. Men det var underbart att bara ströva omkring utan stress, sitta ner och ta en fika och självklart så babblade vi hela tiden !!
Lagerhaus har öppnat i Strand och jag köpte en påsae T av dem. Sen så köpte ja en ny dagkräm, fick en ögonkräm på prov, och en massa roliga presenter. Bla en underbar handkräm.
Köpte en trimsax som ja ska använda till Disses fötter och öron, inte billig men ja vet ju att den är super så.

Stannade i Rosvik en stund, och det var så kul och värmde när Jonas sa att han inte ville vi skulle flytta till Skara. Jag ville bara flyga upp och krama honom och skrika att jag vill heller INTE flytta !! Men vad ska jag göra ?? Coop is not the place for me. *suck*
Vad hände med flickan som hade mål med livet ??

Just sett Project Runway och min favvis Christian vann......whoho eller nåt. :0P Hade tänk gå och lägga mig men nu hör jag att SATC har börjat, så ja kryper nog ner i soffan en stund istället.

Här är Marias nya kärlek.


Och här är de skorna ja tittade på.


Sov gott alla utan mardrömmar och hissar !!

Kommentarer
Kristine skrev:

Du och Maria har så konstig skosmak :) Men ni är söta ändå. När ska ni flytta till Skara? Varför? Ska du plugga? Kram!

2008-08-28 | 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback