2008-08-19 | 20:57:42

Blev visst en skoblogg.

Nu har främmandet åkt. Jag ska krypa ner i soffan med en kopp T, tända lite ljus och läsa min nya bok "skjut inte hunden."
Ska bli så intressant och jag hoppas ja kommer lära mig en del.

Regnet fortsätter och man undrar om de kommer finnas kvar ngt som kan bli snö. Jag hoppas på en riktigt snöigt vinter.
Dock har mina blommor tagit stryk av allt regnande.
Ledig som sagt i morgon, funderar på att göra stan osäker. Skulle som sagt behöva ett par nya stövlar.
 
Ankle boot
 
599 kr BRUNSVART  

High boot
 
799 kr BRUNSVARTRÖD  

Dessa två från Din Sko tyckte ja om, men ja vet, ingen utav dem är ju en högare stövel......
Enkel Dra På Denna från skopunkten är väl helt ok, men en syntetstövel håller ju tyvärr inte så bra här uppe.
Denna från Vagabond tyckte ja om, hm kanske måste gå inpå scorett i morgon.
Insett att ska jag hinna vara med så måste ja köpa dem nu. Får vänta med lite annat till nästa månad.

Nu till boken och mitt kvällsmys.
Adjöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback