2008-08-20 | 09:44:44

Ser ni ...

Ser ni vad tidigt jag är uppe !! Inte illa.
Hade tänkt försöka vara lite produktiv innan kvällen.
Har redan hunnit med att träna Disse lite, han gick super !!
Här kommer en liten To-Do-List för dagen.

(X) Läsa tidningen och dricka T.
(X) Vänta på posten (jag ÄSLKAR att få post.)
(X) Träna med vovven.
( ) Städa bort och ev tvätta.
(X) Göra stan osäker och leta skor.
( ) Mysa med en bok och en kopp T.
( ) Ev bruks , eller bio eller L.
 

Sen får vi se om dagen blir som man tänkt sig.
Adjö !!

Tillbaka.
 Gick till stan med målet at tköpa hem tre par skor för att sedan bestämma mig här hemma. JAg kom hem med NOLL st. Vagabonden var för stora i stl 36. Din Sko skorna var helt slut i den färgen jag ville ha. Som vanligt då.
Jag inhandlade dock en nya mascara, hade en kupon gpå HM som höll på att gå ut så det fick bli en bugetvariant av mascara nu. Sen var jag på Coopan för att pimpa vårat kontor. Men vi hade bara gula Post-It och jag tycker det var tråkigt. Sen hade vi inte heller några fina skrivblock, så jag måste någgerst annesrt......
Bio blir det ikväll, jag och momsen. Ska bli så himla mysigt.
Blev inte bruks för jag fegade ur.
En annan rolig sak, jag köpte en oversize tröja för ja de är då misnt två mån sedan. Det är härligt rutig och påminner om en skogströja, jag älskar den. MEn d evar många som höjde på ögonbryna när jag kom i den, idag finns de rutiga tröjorna överallt och beskrivs som en av höstens stora trender. Thjiiiii fick ni.....hihih.

Nu ska jag ta tag med de två återstående sakerna på listan min....hm undrar vilken ja ska ta först.....hm ;0)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback