2008-08-23 | 20:10:04

Vin.

Jag var nere på Coop för att köpa mig ngt gott till kvällen. Det blev en cider (alkoholfri.) och fransk manikyr nagellack. :0)
Jag lyckades även med bedriften att från de att ja tog ut en scanner vid ShopExpress till det att ja kom till kassan för att betala, så har jag avmagnitiserat mitt hm kan de vara fjärde eller femte medmera kort sedan maj. Jag är kung, ngt annat går ju inte att säga !! Så nu måste jag beställa ett nytt......igen, och få en ny kod......igen. *suck*
Så jag fick visa leg när ja skulle bet. Då sa min arbetskamrat "här var man inte stor" åsså log han. sa jag, och nu en drös med bekymmer och törnar senare så ser man ut såhära !!
Åren har helt klart format mig, och jag måste erkänna att jag tycker de syns ganska så tydligt i mitt ansikte, att jag är inte, oavsett om jag vill det eller inte, arton länge. Jag är många många fler år än så.
Och jag vill lova, detta vinet blir inte finare med åren.

Kommentarer
Hemlig beundrare skrev:

Fast det är ju just det som det blir......om än du vill det eller ej! Tycker om dig mer å mer för varje dag.

2008-08-23 | 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback