2008-12-29 | 22:19:06

Alla borde få ha en Cissi.

Åh vilken underbar kväll jag har haft !! Känner mig lite lätt euroforisk (??).
Jag har haft besök av Cissi. Long time, no see kan man verkligen säga. Hon kom över på en kopp T, lite Wii och lite pratande. Helt underbart att se henne igen, hon är en sådan människa som ger en energi.
Men hon gjord emig lite nervös, för hon började med att säga att hon har inte så mkt gemensamt kvar me folk som bor här i Piteå, så hit skulle hon då inte flytta. Oj tänkte jag, nu gäller det att slå på storcharmen. ;0p Haha.
Jag hade då supertrevlig. Hade jag inte lovat åka ut till Munkis så hade jag minsann korkat upp en vinflaska åt oss. Men det får bli nästa gång du kommer hem gumman !! I´m sure gonna miss you.

Efter en snabbis hemma i Munkis är jag åter i stan. Hade tänkt föra över en massa bilder till dattan men igen av USB-kablarna funkar och jag är lite rädd att USBn i kameran har blivit skadad !! Hemska tanke. R får kolla när han kommer hem.
Jag har ju lite bilder på Kevin som var i Småstaden idag. Jag hade ju tänkt kidnappa honom, men det får bli nästa gång. Det var sjukt mkt folk och varmt som bara den. Men nästa gång, då du Kevin !! Mohahahahahhahahaaa !!

Nu blire soffan och somna där. R slutar elva då får han väcka mig så kryper jag till sängen !!

Puss på er alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback