2008-12-04 | 10:58:54

Dagen idag.

Go morgon go morgon !!
Har faktiskt varit uppe en stund, gett hundarna mat, gjort dagens första T-kopp.
Sitter återigen och väntar på Posten (även om ja redan har fått ett gulligt bra.) känns lite som om jag borde skaffa mig ett liv kanske ??!!
Har även försökt få tag i min farmor får att få ett av hennes super goda recept, denna gången hade jag tänk baka en limpa och allt ja vet är att de ska vara filmjölk i den. Men hemma hos dem är det bara upptaget. Har försökt leta på nätet men inget recept stämmer med det jag en gång fick av henne. Massa annat gojs som jag inte vill ha !!
Har bestämt mig för att det är det, och endast det som jag vill ha till frukost idag. Och jag har lite svårt att ändra mig när jag har bestämt mig för en sak.

Camilla o DeNiro kommer hit senare idag och då ska vi ta en prommis i stan. Ska bli så himla kul att se hur stor han har blivit nu !!
Sen hade jag tänkt åka på lite klappjakt, och röja här hemma.
Sedan måste ja ju för tusan packa oxå det hade jag helt glömt bort !! Vi åker ju så himla tidigt i morgon !! Hujjaligen.

Nä måste ila vidare nu.

Ha en fortsatt trevlig förmiddag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback