2008-12-04 | 12:04:25

*dansar*

För att citera Gert Fylking  "Äntligen !! "
Posten kom, den såg, den segrade !!
Fick faktiskt en massa post idag, men även den efterlängade avin. Dock står det att den inte kan hämtas ut förrän i morgon efter 16.00 men jag vet eftersom jag har lite insider info att har man tur kan den komma redan ikväll. Så nu måste ni alla hålla tummarna !!

Fortfarande upptaget hos farmor o farfar, måste nog inse att de får bli ngt annat till frukost istället !!


Hehe som ni ser kunde jag inte hålla mig från att riva upp alla kuvert !!


Beviset.


Sedan en ganska kass bild på min egenhändigt pyntande amaryllis.

Nu ska jag fortsätta stryka. O just ja äta lite !!

Gå i frid !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback