2008-12-03 | 10:45:39

God morgon.

Så var det en ny dag igen. Även börjat denna väldigt lugnt och nu sitter jag här och väntar på posten, känns lite bekant minsann.
Sitter och funderar vad ja ska göra med hundarna innan jobbet idag, blir nog lite lydnadsträning för det har jag verkligen varit slapp med. Kontaktövningar och lite sådant.

I övrigt så händer det nog inte så mkt. Jag köpte hem och pyntade en amaryllis igår, blev hyfsat bra iallafall. Ska ta kort sen men kameran är på laddning just nu.
Ska grunna på lite fler julklappar ev slå in några fler. Sen måste jag börja fundera på vad ja ska ha för kläder med mig till Stockholmia, och vilka skor som får komma med. Ja tycker inte om att packa kan jag avslöja, men ännu värre är det att packa upp !!

Nä nu ska jag gå och glo ut genom fönstret för att se om herr brevbärare är påväg !!

Vi höres !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback